Andalusia
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Uprawnienia na Istoty Specjalne

Go down 
AutorWiadomość
Ragnarr Blóðørn
Król
Król
Ragnarr Blóðørn


Liczba postów : 222
Join date : 24/11/2016

Dane Postaci
Energia:
Uprawnienia na Istoty Specjalne Left_bar_bleue86/105Uprawnienia na Istoty Specjalne Empty_bar_bleue  (86/105)

Uprawnienia na Istoty Specjalne Empty
PisanieTemat: Uprawnienia na Istoty Specjalne   Uprawnienia na Istoty Specjalne EmptyPią Gru 09, 2016 10:56 pm

Każdy koń na forum jest koniem pozbawionym jakichkolwiek nadprzyrodzonych mocy czy też niezwykłych umiejętności. Aktywne postacie mają jednak możliwość zyskania takowych - aczkolwiek tak, jak i wszystko inne, mają one swoją cenę.

By zyskać takowe uprawnienie, należy wypić specjalną miksturę, którą należy przyrządzić ze znalezionych przez siebie składników. O pojawieniu takowych w danej lokacji informuje post MG, chociaż niektóre można otrzymać w eventach, wymienić się za nie z innymi postaciami bądź znaleźć np. Skrzydło Białego Gołębia bądź Skrzydło Czarnego Nietoperza.


Opisy poszczególnych możliwości Uprawnień a także informacji o tym, jak je uzyskać znajdują się poniżej.


Ostatnio zmieniony przez Regnerion dnia Pią Gru 09, 2016 11:47 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
https://andalusia.forumpolish.com
Ragnarr Blóðørn
Król
Król
Ragnarr Blóðørn


Liczba postów : 222
Join date : 24/11/2016

Dane Postaci
Energia:
Uprawnienia na Istoty Specjalne Left_bar_bleue86/105Uprawnienia na Istoty Specjalne Empty_bar_bleue  (86/105)

Uprawnienia na Istoty Specjalne Empty
PisanieTemat: Re: Uprawnienia na Istoty Specjalne   Uprawnienia na Istoty Specjalne EmptyPią Gru 09, 2016 11:23 pm

ANIOŁY

Stróżowie, bacznie opiekujący się innymi żywymi istotami - chociaż zazwyczaj z ukrycia, strzegący ich od niebezpieczeństw. To dzielni wojownicy, walczący w imię Dobra, którego jednak prawdziwej postaci do której należy dążyć nie sprecyzowali. Z natury pełne współczucia, duszę mają przepełnioną chęcią pomocy innym. Ale niech was to nie zwiedzie - by zaprowadzić dobro zdolni są do straszliwych czynów, jeśli takowe są niezbędne, zwłaszcza, jeśli dojrzą demona... Bądź jeżeli uznają, że ktoś takowym jest.


  • Oczy Anioła przybierają zazwyczaj barwę granatową bądź kolor tak jasnego błękitu, że zdaje się on być czystą bielą.
  • Anioły, wbrew powszechnej opinii nie posiadają skrzydeł - straciły je, kiedy tylko pojawiły się na tych ziemiach.
  • Przy spotkaniu z demonem umieją wytworzyć głośny pisk, porównywalny jedynie do pisku kredy sunącej po tablicy, jednakże zwielokrotniony i znacznie dotkliwszy, gdyż rozlega się on wewnątrz głów wszystkich obecnych w danej lokacji razem z aniołem i demonem. Odbiera on 30 pnkt. energii aniołowi i ogłusza każdą inną postać w danym temacie na czas jednego postu.
  • Mogą używać drobnej mocy, ale jedynie by nadać smaku fabule, nie należy z tym przesadzać. Chodzi o na przykład rozświetlenie otoczenia bądź przestrzeni w pobliżu siebie ciepłym światłem. W żadnym wypadku nie należy tych mocy nadużywać, zwłaszcza, że każde użycie magii wyczerpuje Anioła - zabiera mu 10 pnkt. Energii, przy czym takowej używać nie można do obrony bądź ataku. Tylko lekkie fabularne urozmaicenie. Coś w rodzaju umiejętności "Iluzja", jednakże słabiej rozwiniętej.
  • Mogą być niewidzialni, jednakże jedynie dla istot nie posiadających uprawnień. Takowym mogą też czasem zsyłać sny, chociaż zabiera im to 15 pnkt. Energii.
  • W razie informacji o zwołaniu szeregów przez Archanioła [MG] stają się pozbawionymi własnego zdania istotami których celem jest wykonywanie rozkazów wyżej wymienionego bez względu na koszt - nawet jeśli oznacza to ich śmierć. Stado i hierarchia przestają mieć przez to dla nich znaczenie, co może okazać się problematyczne. Sytuacji takiej zapobiega wytrenowanie Złotoustwa/Odmowy do poziomu wyższego niż 8.
  • Nie mogą porywać ani bronić się samodzielnie przed porwaniem ( chociaż mogą to za nich robić inni.
  • Nie mogą należeć do Hiraethu bądź być ogierem należącym do Inyaatu.



Eliksir Bezskrzydłych czyli z czego go wykonać:

  • Kwiat Srebrnej Lilii
  • Pióro Pegaza
  • Skrzydło Białego Gołębia
  • Kreda
  • Perłowy Naszyjnik
  • Srebrna Figurka

    Wszystko to należy stopić nad ogniem, pozwolić ostygnąć w śniegu i wypić. Sama przemiana jest niezwykle bolesna - przyszły Anioł traci całe zło ze swojej duszy - a wraz z nim i jej fragment. Rytuału należy dokonać podczas pełni księżyca ( zaznaczyć w fabule, że takowa jest, inaczej cały proces pójdzie na marne ). Można go dokonać w dowolny dzień, między 21:00 a 1:00.


Ostatnio zmieniony przez Regnerion dnia Sob Gru 10, 2016 6:39 pm, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
https://andalusia.forumpolish.com
Ragnarr Blóðørn
Król
Król
Ragnarr Blóðørn


Liczba postów : 222
Join date : 24/11/2016

Dane Postaci
Energia:
Uprawnienia na Istoty Specjalne Left_bar_bleue86/105Uprawnienia na Istoty Specjalne Empty_bar_bleue  (86/105)

Uprawnienia na Istoty Specjalne Empty
PisanieTemat: Re: Uprawnienia na Istoty Specjalne   Uprawnienia na Istoty Specjalne EmptySob Gru 10, 2016 4:27 pm

DEMONY
Straszliwe, bezbożne, nie znające dobra, całkowicie oddane złu i własnym pragnieniom. Potężne, niosą ze sobą często zwiastun śmierci, kuszą, nęcą, by dołączyć do sił zła i razem z nimi stworzyć idealne piekło. Powiada się, że boją się jedynie aniołów - jednakże i to jest błędnym faktem, gdyż jedyne, co do nich czują, to czysta nienawiść.



  • Oczy demonów, w przeciwieństwie do typowego dla innych koni brązu przyjmują postać czerni tak głębokiej, że zdaje się ona niemalże wysysać całe światło z otoczenia, zastępując je markotnym cieniem. Mogą także przybrać barwę krwawej czerwieni.
  • Mogą używać drobnych mocy by nadać "smaku" fabule - a to odsunąć drobną gałązkę, a to sprawić, że emanuje wokół nich ciemnawa poświata, przywołać jakiś drobny dym. Nie wolno z tym przesadzać czy też użyć do ataku/obrony. Każde takie zaklęcie zużywa 15 pnkt. Energii. Coś w rodzaju umiejętności "Iluzja", jednakże słabiej rozwiniętej.
  • Mogą stać się niewidzialne dla osobników bez uprawnień. Takowym mogą też czasem zsyłać sny, chociaż zabiera im to 15 pnkt. Energii.
  • Do swych drobnych, w/w czarów mogą zużyć punkty Energii innego konia pod warunkiem że znajduje się w tym temacie, co one.
  • Ich statystyki w przypadku porwania liczą się x2.
  • Zdarza się, że podczas przemiany z ich duszy zabrane zostanie zbyt wiele, wtedy zaś tracą zdolność posiadania uczuć.
  • W razie informacji o zwołaniu szeregów przez Antychrysta [MG] stają się pozbawionymi własnego zdania istotami których celem jest wykonywanie rozkazów wyżej wymienionego bez względu na koszt - nawet jeśli oznacza to ich śmierć. Stado i hierarchia przestają mieć przez to dla nich znaczenie, co może okazać się problematyczne. Sytuacji takiej zapobiega wytrenowanie Złotoustwa/Odmowy do poziomu wyższego niż 8.
  • Nie mogą należeć do Indaryii.



    Eliksir Piekielnego Tchnienia czyli jak go wykonać:

    • Kwiat Onyksowej Róży
    • Pióro Czarnego Łabędzia
    • Skrzydło nietoperza
    • Węgiel
    • Onyksowy Naszyjnik
    • Agatowa Figurka

    Wszystko to należy stopić nad ogniem, pozwolić ostygnąć i wypić. Sama przemiana jest niezwykle bolesna - przyszły Demon traci większość dobra ze swojej duszy - a wraz z nim i jej fragment. Zdarza się, że podczas przemiany straci także zdolność odczuwania uczuć, jeśli przemiana zajdzie za daleko. Rytuału należy dokonać wtedy, gdy księżyca nie ma na niebie ( zaznaczyć w fabule, że tak jest, inaczej cały proces pójdzie na marne ). Można go dokonać w dowolny dzień, między 21:00 a 1:00.

Powrót do góry Go down
https://andalusia.forumpolish.com
Sponsored content





Uprawnienia na Istoty Specjalne Empty
PisanieTemat: Re: Uprawnienia na Istoty Specjalne   Uprawnienia na Istoty Specjalne Empty

Powrót do góry Go down
 
Uprawnienia na Istoty Specjalne
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Andalusia  :: Początek :: ABC-
Skocz do: